zondag, juli 03, 2005

Unsettled

Eindelijk!! Na 6 dagen was er eindelijk weer nappy-action. Mijn mannetje was de hele week verstopt en vulde zijn luiertjes alleen met heel veel plas. Vandaag kwam het er eindelijk uit. Helaas lag ik te slapen en moest Adam hem verschonen (hij is nog in shock). En wat waren we trots: hoera hoera hij heeft gepoept. Well done, darling, well done. Zou hij nu dan van die nare buikkrampjes af zijn en heel goed gaan slapen? Hmmm, not just yet. Toen ik hem in bed wilde leggen, begon hij te huilen huilen huilen. Adam moest nog een paar uurtjes werken en was er niet om me bij te staan. En met al mijn slaapliedjes en geknuffel en melk kon ik hem nog niet stil krijgen. Om een lang verhaal kort te maken: uiteindelijk ben ik maar gaan koken en heb ik met een hand in de pan geroerd en met de andere de mosesbasket heen en weer geschommeld. En toen is hij in slaap gevallen bij het geluid van de afzuigkap.

Geen opmerkingen: