zondag, juli 31, 2005

Huis

Adam en ik zijn al twee maanden bezig om een huis te kopen in Seaford en het lijkt nu bijna rond te zijn. Ik had het huis nog maar 1 keer gezien, nog geen twee weken nadat Jasper geboren was. Het was Jaspers eerste echte uitje geweest. In de stromende regen naar een oud stinkend huis, niet echt iets om blij van te worden, maar Adam en ik zagen er wel wat in en besloten er gewoon voor te gaan. Gisteren zijn we weer gaan kijken, en ik was een beetje zenuwachtig want wat als ik het nu niks vond? Gelukkig was dat niet zo. Er moet veel aan het huis gebeuren maar volgens de ouders van Adam kan het in een paar weken gepiept zijn (ik had een jaar in gedachten). En ineens is het zo echt. De huur van onze flat hebben we opgezegd, en over een maand wonen we niet meer in Brighton maar in suburbia. Wel in een fijn groot huis, met drie slaapkamers en een zit- én eetkamer en een grote voor- en achtertuin met heel veel rozen, kersenbomen en een appel- en een perenboom. Huisje, Boompje, Babietje.

Geen opmerkingen: