vrijdag, juli 15, 2005

Multi tasking

Ik ben deze dagen heel goed in multi tasking, meerdere dingen tegelijk doen. Zo had ik gisteren onze hypotheekadviseur aan de telefoon die me allerlei ingewikkelde vragen stelde terwijl ik Jaspers luier verschoonde, poep tot achter z'n oren. (En een kindje krijgen en twee weken later een huis kopen is nog wel het toppunt van multi tasking.) Ik vouw de was op terwijl ik met mijn voet de maxi cosi schommel en slaapliedjes zing, heb Jasper in de draagzak terwijl ik nog wat werk afmaak. Ik voed mijn kindje terwijl ik wat telefoontjes pleeg, en lees tegelijkertijd met een half oog de krant. Ik schop met mijn voeten de was richting de wasmachine, Jasper in slaap in mijn arm en weet alles in de trommel te krijgen zonder hem wakker te maken en kan ook nog mijn mobiel opnemen en 'call you later' zeggen. Ik had me nooit gerealiseerd hoe makkelijk het leven is als je geen moeder bent. Superwoman moet je zijn. En ik heb maar één kindje!

Geen opmerkingen: