donderdag, juli 28, 2005

Lief

Jasper is in slaap gedoezeld in zijn luie stoeltje en ik zit steeds maar naar hem te kijken. Ik vind hem zo lief! Zo onvoorstelbaar lief! 's Avonds slaapt hij altijd om 7 uur en soms als Adam en ik samen op de bank zitten zeg ik voor de grap: zullen we hem wakker maken om hem te knuffelen? Maar dat mag ik niet en dan ga ik nog maar even kijken in de slaapkamer. En soms ligt hij daar met zijn schaapje half over zijn hoofdje en dan lacht hij even in zijn slaap. Zo lief! En als hij aan het einde van de middag in het badje zit, zo tevreden en zo blij dan vind ik hem zo lief. En 's nachts als hij wakker wordt en weer in slaap valt tijdens het drinken, dan moet ik altijd nog een tijdje naar hem kijken voordat ik hem weer terug leg in zijn mandje, omdat hij zo lief is. Met zijn oogjes dicht en melk op zijn wangen. Lief lief lief! En zo kan ik nog uren doorgaan. Over hoe lief hij is. Lief lief kindje.

Geen opmerkingen: