maandag, maart 21, 2005

Dromen

Iedere ochtend vertel ik Adam over mijn crazy dreams. Ik geloof dat de dromen naar mate de zwangerschap vordert steeds gekker worden. Ze zijn een beetje in twee categoriƫn te verdelen: dromen waarin ik wel zwanger ben, maar niet helemaal normaal en dromen waarin ik vergeet dat ik zwanger ben en steeds op het laatste moment denk: oooh nee, maar ik ben zwanger.
Vorige week had ik onze eerste biologische groenten en fruit doos thuis bezorgd gekregen. Daar zaten prachtige peren in, heel mooi groen en sappig. Die nacht droomde ik dat ik zwanger was van een peer. De nacht daarna was ik zwanger van een vierling: twee jongetjes zaten aan de ene kant van mijn buik en twee meisjes aan de andere. Verder heb ik al een eekhoorn en een poes gebaard en een kindje dat meteen begon te praten.
Gisteren droomde ik dat ik op een feest was, waar ik tegen de ochtend na heel veel cocktails me ineens realiseerde dat ik hoogzwanger was. Vannacht was ik op schoolreisje samen met Lisette. We waren eerst naar New York gevlogen en toen naar Keulen. Daar had ik geen metrokaartje gekocht en moest toen voor straf het hele metrostation vegen. Ik probeerde te ontsnappen en moest via een ladder naar boven klimmen en mezelf door een heel klein gat naar buiten wringen. Pas toen ik vast kwam te zitten, realiseerde ik me dat ik zwanger was. Toen zijn Lisette en ik maar weer terug gegaan en hebben het hele metrostation geveegd en daarna gedweild...

Geen opmerkingen: