donderdag, maart 24, 2005

Alleen

Adam is voor twee dagen naar Frankrijk om wat werk te doen in de cottage van zijn ouders. Ik ben hier gebleven want zag het niet zitten om zo lang in de auto te zitten, en mag ook niet meer vliegen. Bovendien leek het me wel lekker: nog even een paar dagen alleen. De zon schijnt en ik ben aan het werk, er varen steeds zeilbootjes voorbij en er wordt druk geschopt in mijn buik. Vriendin Peppie en ik hebben op het stoepje thee gedronken en de meest hilarische bevallings-scenario's bedacht. Ik heb lekker eten gehaald voor vanavond, ben net aan een nieuw boek begonnen, en er is veel girlie televisie (desperate housewifes) vanavond. Ik vind dit soort dagen heerlijk, ook al mis ik Adam wel een beetje. Het is raar om te bedenken dat ik dat straks niet meer heb, en misschien geniet ik er daarom ook wel extra van nu.

xOn

Geen opmerkingen: