dinsdag, januari 29, 2008

Waiting

Nee, er is nog geen baby. De afgelopen negen maanden was er af en toe verwarring over de uitgerekende datum. We gingen van 31 januari, naar 1 februari, naar 29 januari en uiteindelijk naar de 30e. Bijna dus. Bijna. Als de baby er volgende week dinsdag nog niet is, 5 februari, dan moet ik naar het ziekenhuis om te kijken of het litteken op mijn buik het nog wel redt. Misschien moet de baby zelfs die dag gehaald worden met een keizersnee, maar dat hoop ik niet. Af en toe heb ik lichte weeën maar echt doorzetten wil het niet. En dan is Jasper er natuurlijk ook nog. De ouders van Adam zijn vanochtend vertrokken naar St Lucia voor 10 dagen, een vakantie die ze al geboekt hadden voordat ik zwanger werd, en dus is al onze hoop gevestigd op Jake & Amanda. Er zijn ook genoeg vrienden in de buurt, maar ik wil zo graag dat Jasp ergens is waar hij zich echt veilig voelt. En bij zijn oom en tante is hij heel erg graag. Adam is veel thuis want een hele dag alleen voor Jasper zorgen lukt me niet meer. En dus rommelen we wat aan met zn drietjes... en wachten we.

1 opmerking:

Tante Sherry zei

aha, goed om te weten! Dank voor het nieuws, kan ik weer rustig eten vanavond. Ja, geen nieuws is goed nieuws, zeggen ze altijd, maar als het dan zo stil is... Moet ik een weeen-dansje doen, dat ie er zelf uitkomt ipv met de keizerinnesnee? Daaaaaaag! Dikke xTS