donderdag, januari 17, 2008

Baby Aap

Hoewel ik er bij iedereen op hamer dat het echt even klaar is met cadeautjes voor Jasper, hoor ik van verschillende kanten dat het wel een goed idee is om de baby een cadeau mee te laten brengen voor zijn grote broer. Daar zit wat in natuurlijk. Jasper heeft ook zelf een knuffelbeertje uitgezocht voor zijn nieuwe broertje of zusje. En dus reed ik vanochtend met Adam mee naar Brighton toen Jasp naar de creche was. Ik wilde een mooie puzzel kopen want Jasper is sinds een paar weken geobsedeerd door zijn thomas the tank engine puzzels en hij is reuze trots dat hij ze helemaal zelf kan maken, zelfs die met 24 stukjes. Maar gisteren in bed had ik nog een klein cadeautje bedacht. Ik wist alleen niet of het wel bestond... In Brighton aangekomen waggelde ik zo snel mogelijk naar Animal World, een winkel vol knuffelbeesten en toen ik de drempel nog maar net over was, zag ik al meteen wat ik zocht: Baby Aap. Hij zat op me te wachten. Iedereen die regelmatig de BabyUK leest, weet van Aap. Jaspers beste vriend. Monk heet hij hier in huis. Ik wist dat er een grotere versie van Jaspers Aap bestond, en hoopte dat er ook een kleinere was. Het meisje in de winkel vertelde dat hij net die ochtend binnen gekomen was. In de auto terug naar Seaford liet ik Baby Aap aan Adam zien. Adam vond m prachtig en de hele weg naar huis moesten we er om lachen. Monk krijgt ook een broertje of een zusje.

Geen opmerkingen: