vrijdag, januari 18, 2008

Bijna


Bijna
Originally uploaded by BabyUK.

4 opmerkingen:

Tante Sherry zei

Mevrouw, staat u op knappen? Potjandosie, wat een buik, en daar zit een kindje in, wat geweldig toch! Hou je taai pops, en ik zie je snel. xxxTS

Oma Anneke zei

Nou lieve mama onneke wat een prachtige buik. Vol verwachting klopt mijn hart. Wat lief dat monk ook een kleintje krijgt. Hou je taai liefje, nog even en dan??
dikke kus voor jullie, oma anneke

Saralien zei

Wow! Super buik!

Ik ben altijd op zoek naar mooie foto's voor mijn site (www.allesoverkinderen.nl). Is het oke als ik hier af en toe wat vanaf "steel" of heb je liever dat ik per foto aanvraag?

Deze buik vind ik geweldig, de foto van je slapende zoon hieronder ook...

groet mammalien

On zei

mag altijd, geen probleem. groet