woensdag, januari 09, 2008

Boy or girl

Weet je het echt niet?? vragen mensen steeds. Nee, ik weet het echt niet. Ik wilde het wel weten maar ik wilde het ook niet weten. Ik wil het pas weten als ons kindje klaar is om de wereld in te komen. Maar ik denk wel al dik acht maanden dat het een jongetje is. Toen ik zwanger was van Jasper dacht ik de eerste zeven maanden dat er een meisje in mijn buik zat, en de laatste twee maanden had ik het opgegeven. Ik wist het niet, het kon een jongetje zijn of een meisje, heel eenvoudig. Nu probeer ik dat ook steeds te bedenken. It's a boy or a girl. Maar toch denk ik steeds: het is een jongetje. Ik heb geen voorkeur. Een jongetje lijkt me geweldig... en een meisje ook. Een gezond kindje dat net zo veel lacht als zijn of haar grote broer, daar hoop ik op.

Geen opmerkingen: