zaterdag, mei 28, 2005

Verrassing

Vanmorgen keek ik uit het raam en zag vier hoofdjes boven de heg uitsteken. Ik dacht: die blonde dat lijkt Christel wel, en hé... dat lijkt... En het waren Jitske, Leonie, Yosay en Christel! Als verrassing naar Brighton gekomen om baby Jasper te ontmoeten! Adam had een hotel voor ze geboekt en niks verraden. Vanmorgen zei hij nog heel nonchalant: nog iets van de Flair-girls gehoord? Wij hadden net een goeie nacht achter de rug met redelijk wat slaap en dus had ik alle energie voor het bezoek. Heerlijk! Veel te veel kadootjes gekregen, eindeloos over de baby en de bevalling kunnen kletsen en even van mijn eigen kleine eilandje af en terug in de wereld. En het voelde heel gewoon, alsof ze om de hoek wonen en ik zou willen dat dat zo was. Thanks girls! Jullie zijn echt super!

Geen opmerkingen: