donderdag, mei 26, 2005

Buiten

Jasper en ik zijn de afgelopen dagen 's middags naar buiten geweest. Ik ben nog niet helemaal aangesterkt maar mijn mannetje slaapt zo goed in de kinderwagen en het strand roept nu de zon weer schijnt. Dus na de voeding rond 12 uur neem ik snel twee paracetamol en haal een kam door mijn haar. Jasper is al diep in slaap voordat ik de wagen het trapje af heb gestuiterd en doet zijn ogen pas weer open als we terug zijn. In de tussentijd wordt er veel in de kinderwagen gekeken door voorbijgangers en iedereen heeft wel iets liefs of grappigs te zeggen. Vooral de dronkenlappen op St James Street. Een man van in de zeventig zei gister: Lovely baby that is, is it a girl? Ik: No sir, it's a boy. Hij: Oh, looks like a girl, doesn't he? Ik stil. Hij: So, how old is he? Ik: nearly three weeks now sir. Hij: Oh, thought he was about two months. Looks like a two months old girl to me. Nice. En bedankt.

Geen opmerkingen: