dinsdag, oktober 31, 2006

Pret

Het komende weekend is mijn tweede yoga weekend en daarna komen Jasper en ik naar Nederland. Dat betekent vooral dat ik deze week razend druk ben. Vandaag kreeg ik onverwachts nog een extra lading werk, en voor ik het wist had ik al ja gezegd. Toen Jas en ik na het eten naar boven gingen om in bad te gaan, schoot ik snel even achter de computer. Jas was druk aan het spelen en vond het wel prima. Eerst alle was uit de wasmand en op de grond. Ik dacht: laat maar even, dat ruimen we zo samen wel op. Toen vond hij een pak luiers en haalde een voor een alle luiers er uit. Mwoh, minder... maar ik moest echt even al die documenten goed opslaan. Toen gingen alle luiers in de wasmand. 'Breng maar naar je kamertje Jas' zei ik en hij luisterde ook nog. Dacht ik. Jasper tilde de wasmand vol luiers op en liep mijn werkkamer uit. Een minuut later herinnerde ik me ineens dat het bad inmiddels wel vol zou zijn. En dat was het ook. In het water dreven twintig luiers en Jasper keek er naar met een grote trotse glimlach. Hij had er ook nog twee wc rollen bij gegooid. Ja, ik had hem eigenlijk streng moeten toespreken, maar ik moest vooral heel hard lachen. Eigen schuld mama, had je maar op moeten letten.

1 opmerking:

Saralien zei

ooo wat een troep... ik ken het. Denk altijd dat het "heel even" wel gaat, maar ze weten in mum van tijd een enorme berg rotzooi te produceren.

Heb ook wel eens een luier in de wasmachine gehad, dat was ook heel grappig (achteraf)!!