vrijdag, oktober 13, 2006

Dino's

We hebben iets nieuws en het heet Dino's. Dino's is een soort speelparadijs in het sportcomplex bij ons om de hoek. Een hele grote zaal vol luchtkastelen en klimrekken en trapautootjes en wat al niet meer. Bijna alles is zacht en bouncy en fel gekleurd. Deze week waren Jasper en ik voor het eerst eens gaan kijken. Wat een feest! Normaal gaan we alleen naar het sportcomplex om naar het speeltuintje te gaan en Jas had al een paar traantjes gehuild toen we dat gewoon voorbij gelopen waren. 'Wacht maar,' zei ik steeds, 'ik heb een verrassing.' En toen liepen we dus samen die hal in, hand in hand. Oh my! Jasper sloeg (echt waar) een klein gelukskreetje en deed zijn handje voor zijn mond. Daar stond hij dan, in peuter heaven, te trappelen met zijn kleine voetjes. Lopen ging van enthousiasme niet meer en dus stak hij zijn armpjes omhoog en wees toen hij op mijn heup zat naar het grote luchtkasteel. Een uur en heel veel glijbanen en klimrekken en springkussens later vielen we allebei bijna om van vermoeidheid. Jasper sputterde niet eens tegen toen ik zijn schoentjes weer aan deed, maar volgende week gaan we zeker weer.

Geen opmerkingen: