donderdag, oktober 12, 2006

Boeken

Ik kreeg een mailtje waarin stond: zeg, hou je wel een beetje je website bij. Uh ja, ik was er even niet. Het afgelopen weekend had ik het eerste deel van mijn kundalini yoga teacher training. Dat was leuk maar ik miste Jasper, die thuis verwend werd door papa en Lien, wel heel erg. Maandag wilde Jasper de hele dag alleen maar vastgehouden worden en toen ik hem achterliet op de creche huilde hij grote tranen. Dinsdag was alles weer back to normal en hadden we veel plezier samen. Ik moest naar Brighton om iets op te halen en al schuilende voor de regen ontdekten we de kinderbibliotheek. Honderden prentenboeken in grote bakken, niet op alfabetische volgorde maar gewoon om in te graaien. Een heel groot zacht vloerkleed en kleine bankjes om op te zitten. Jas ging steeds op pad om een nieuw boek te zoeken en klom dan heel tevreden terug op mijn schoot om het te bekijken. Ja boeken zijn leuk. Iedere avond voor het slapen lezen we nu het boek over aap die wel in bad wil maar niet naar bed, tot hij zo moe is van al het spelen dat hij vanzelf omvalt van de slaap.

Geen opmerkingen: