dinsdag, augustus 16, 2005

Voeden

Jasper is bijna 15 weken en de flesjes formula die hij heeft gekregen zijn nog op 1 hand te tellen. Ik wilde hem na een week of 6 wel bij gaan voeden met een flesje, maar hij kreeg zo'n last van zijn buikje dat ik er snel weer mee ophield. Borstvoeding geven was de eerste maand zwaar (tepelkloven, aauw!) maar ging daarna heel makkelijk en ik had meer dan genoeg melk. Appeltje, eitje. Tot ongeveer een week terug. Ik heb nog steeds genoeg melk, maar niet veel energie meer. Ik voel me soms letterlijk leeggezogen! Mijn bloedsuiker daalt een paar keer per dag ineens en dan voel ik me slap en duizelig. Niet echt fijn, zeker niet als ik net in de auto zit met een huilend kind naast me. Goed eten en drinken is natuurlijk het antwoord, en dat doe ik ook. Ik drink liters water en eet stevige maaltijden en crackers met kaas tussendoor. Maar ik heb ook maar een familieverpakking KitKats ingeslagen. Have a break ja.

Geen opmerkingen: