zaterdag, augustus 20, 2005

Slapen

Op planeet baby doen we soms twee stappen vooruit en dan weer eentje terug. Jasper sliep wekenlang van 7 tot 7 met maar 1 milk break. Tot een paar dagen terug. Mijn mannetje is een reus geworden en heeft 's nachts honger. Overdag huilt hij nooit meer om melk, maar 's nachts eet hij bijna zijn mandje op. Babynacht begint nog steeds netjes om 7 uur 's avonds. Jasper slaapt dan tot 1 uur of half 2 maar wordt nog een keertje wakker rond 5 uur, en dan weer om 7 uur, als babydag weer begint. Ik vind het nog net te vroeg om hem vast voedsel naast mijn melk te geven. (En ik vind het ook onhandig nu. Eerst verhuizen en het huis bewoonbaar maken. Dat ik altijd melk heb op ieder moment van de dag waar we ook zijn, is nu wel even extra makkelijk.) Ik heb al geprobeerd om een flesje bij te geven, maar daar slaapt hij niet langer op. En het probleem is niet dat ik te weinig melk heb want ik heb nog steeds meer dan hij drinkt. Ik wil alleen wat langer slapen!

Geen opmerkingen: