vrijdag, februari 09, 2007

Haar

Vandaag is dan eindelijk de schaar in Jaspers haar gegaan. Ik had al eerder wat puntjes er afgehaald en zijn pony een beetje bijgeknipt, maar echt shocking was het nooit. In de supermarkt en op straat worden we altijd aangesproken, zo gaat dat denk ik als je een kindje hebt. Mensen vragen: hoe oud is hij? Is he a good boy? En de laatste tijd ineens: is het een jongetje of een meisje? Een jongetje met lang haar, antwoorde ik dan. Nou ja, lang haar... een mooi matje met krullenpluis was het. Ik kon er een klein staartje van maken. Maar vandaag heb ik het dus afgeknipt. Dat was nog best moeilijk. Even vond Jas het wel leuk, maar toen wilde hij weglopen en begon te huilen. Uh ja... ik had rigoreus die mat er afgehaald maar er moest ook nog een beetje model in. Ik weet niet of ik de kapper betaald had, als mij dit model was aangemeten. Maar Jasper staat het prachtig. Want hij is voor mij toch het mooiste kindje allertijden. En op tafel staat nu een klein bakje met wit gouden lokjes. Wat moet ik daar dan mee doen? Inlijsten?

Geen opmerkingen: