zaterdag, september 02, 2006

Ja we zijn er nog...

... En we blijven voorlopig even hier. Mijn plan om over twee weken met Jasper naar Nederland te komen, heb ik even voor me uit geschoven. Even rust in de tent. De afgelopen weken waren gezellig en druk. Veel bezoek, Adam een week weg en een week op vakantie. In zes weken waren we maar een dag of tien gewoon met zn drietjes thuis, en alleen die nachten sliep Jasper echt goed en at hij zijn bordje leeg. Niet dat Jasper het niet gezellig vond maar wie wil er nou slapen als oma er is? En het is toch wel belangrijk dat hij goed slaapt, ook voor mijn eigen sanity. Ik begon weer een beetje te slaapwandelen overdag. Inmiddels zijn we weer back to normal: Jasper slaapt weer de hele nacht en eet zijn vingertjes op bij alle pap en pasta en fruithapjes. Ja, de komende weken doen we het even rustig aan. Geen bezoek en geen reisjes. Adam moet nog wel een week naar Turkije voor zijn werk... echt normal zal het wel nooit helemaal worden.

Geen opmerkingen: