donderdag, april 06, 2006

Staan

Gisteren bij yoga had ik het met de andere moeders over baby schoenen. Blijkbaar moet ik daar over na gaan denken. Zo hoorde ik dat ze bij Clarks een heel assortiment hebben voor de verschillende fases: crawling (kruipen), cruising (langs de bank schuiven, of van de tafel naar de stoel) en walking. Ooh. Dus nu moet ik cruising schoentjes voor Jasper kopen? Vanochtend liep ik langs Clarks en ben ik maar even gaan kijken. Maar ik vond het eigenlijk onzin. Ik kan toch nog wel heel even wachten? Jasper vindt het volgens mij wel prima op zijn mooie leren slofjes. En staan gaat hartstikke goed. Freestanding is het nieuwste van het nieuwste. Gewoon van zitten naar staan en dan de armpjes in de lucht om in evenwicht te blijven. Als een kleine surfer.

Geen opmerkingen: