zondag, april 23, 2006

Herinneringen

Vorig jaar rond deze tijd was ik hoogzwanger en bij het idee dat Jasper bijna 1 is, schiet ik al vol. De hele lente herinnert me aan zijn geboorte en die rare tijd net daarvoor. Een paar dagen geleden waren we met zn drietjes bij een boerderij waar een schaap net een lam gekregen had. Vijf minuten nadat het lammetje uit de buik van mamaschaap was, stond het al op zn kleine pootjes te wankelen. Ik was er helemaal emotioneel van. (Het moet gezegd worden: Jas vond het niet zo veel, hij was meer onder de indruk van de oude schapen met dreadlocks die heel hard: beeeeeeeh riepen.) En de raapvelden zijn weer knalgeel (zie 27 april 2005). Ik kan me nog zo goed herinneren dat we naar het kraamhuis reden op 4 mei en dat ik tussen de weeën door tegen Adam zei: kijk nou hoe mooi het is buiten, al die gele velden. En als klapper reed ik gisteren toevallig langs het ziekenhuis in Haywards Heath. Ik was op zoek naar de yoga studio waar ik een workshop zou volgen. De tranen sprongen bijna uit mijn ogen. Daar is mijn kindje geboren!!

ps. De komende week geen updates op BabyUK. Holland here we come!

Geen opmerkingen: