dinsdag, juni 14, 2005

Regime

Mijn nieuwe babyregime loopt nu een paar dagen en is niet altijd even succesvol. De eerste twee dagen gingen heel goed, Jasper werd 's nachts maar één keer wakker, en dat was wat ik wilde. Ik was dik tevreden. Ook eet hij nu soms om de vier ipv om de drie uur en dat is geweldig. Maar vannacht had hij er even geen zin in. Om 7 uur lag hij in zijn bedje, maar wilde niet slapen. Om 8 uur nog maar een beetje melk gedronken. Om 11 uur weer wakker voor de laatste avondvoeding. En toen om 1 uur alweer. Dat zijn geen fijne momenten, als ik wakker word van zijn huiltje, op de klok kijk en het nog zo vroeg is. Ik wil slapen! En toen ging het helemaal mis. Huilen, huilen, huilen, en klaarwakker. Pas om half 4 viel hij in slaap in mijn armen in bed, na een hoop geknetter in zijn luier en een hele luide boer. Vanmorgen zijn we babydag maar niet om 7 uur begonnen maar om half 11... Daar gaat mijn regime!

Geen opmerkingen: