dinsdag, juni 21, 2005

Hittegolf

Na nog een groeispurtje kwam de hittegolf. 35 Graden. Klam en benauwd. Ik legde Jasper de eerste dag nog enthousiast in de wagen, want het was carneval in Kemptown Village en 's avonds een barbeque op de boerderij van vrienden. Maar die nacht huilde hij maar en was niet rustig te krijgen. Zijn armpjes en beentjes kon hij niet meer stil houden. En dat ging de volgende dag door. Troosteloos. Toen Adam thuis kwam van zijn werk, hebben we een weekendtas gevuld met luiertjes, pakjes en lakentjes en hebben de moses basket, steriliser en breastpump in de auto gegooid en zijn naar Cambridge gereden. Jasper sliep in de auto, in een klein tentje dat ik gemaakt had om zijn stoeltje en was ineens heel tevreden. In Owls Hoot stonden zijn opa en oma klaar om voor hem te zorgen en lag een biefstuk voor ons op de barbeque. Daarna heb ik geslapen. En de dag daarna ook. Tot half 4 's middags. En toen vond ik mijn mannetje weer heel lief.

Geen opmerkingen: