woensdag, juni 29, 2005

Kadootje

Ik heb gisteren een kadootje gekocht voor mijn kindje. Mijn eerste kadootje. Het is een boekje van de legendarische Dr. Seuss en het heet: Oh, the places you'll go. Het gaat over een jongetje dat op pad gaat en alle mooie, spannende, enge, eenzame dingen die hem overkomen. Congratulations! Today is your day. You're offf to Great Places! You're off and away! Ik heb het hele boekje in de boekhandel gelezen met Jasper in de draagzak en in tranen afgerekend. 's Avonds las Adam het voor aan Jasper die al lang in slaap was gevallen, en moest ik weer huilen. De eerste weken kon ik me bijna niet voorstellen dat Jasper zou blijven. Hij was zo klein en kwetsbaar. Nu zie ik hem groeien en durf ik ineens wat verder te denken. Aan alle dingen die we samen gaan doen en the places he'll go.

Geen opmerkingen: