zaterdag, april 04, 2009

Olive EET, SLAAPT, LOOPT!!!

Mijn allerliefste Meisje Lief is deze week met sprongen vooruit gegaan. Ze EET! Drie grote maaltijden per dag, zonder zeuren en leuren, heel veel snacks tussendoor en een paar grote volle flessen met melk. Ze SLAAPT!! Hele lange nachten lang, zonder melk, zonder extra knuffels, zonder tranen. De fles waar ze rond een uur of 11 nog altijd voor huilde en die ik altijd zonder morren gaf omdat ze hem nog echt nodig had, heeft ze zelf van de ene op de andere dag laten vallen. Oh, ik was en ben zo trots. Het was geen gewenning, ze had m echt nodig. En nu ze haar buikje overdag rond eet, wordt ze er ook niet meer wakker voor. En last but not least: ze LOOPT! Al een paar weken terug zette mijn meisje haar eerste stapjes, heel voorzichtig, maar kruipen ging nog altijd sneller en echt doorzetten durfde ze nog niet. Nu loopt ze met kleine houten beentjes en een grote lach op haar snoetje. En ze is ineens zo groot. Jasper, Adam en ik zijn alledrie apetrots. Ojive is not a baby anymore, concludeerde Jasper vandaag. Ze is het allerliefste, allerkleinste peutertje allertijden.

1 opmerking:

Oma Anneke zei

Lief ukkie uit UK, wat knap van je lieve Olive, alles in een keer, dat is pas stoer, dag lief peutertje, kus voor jou en je grote broer, omo