woensdag, juli 23, 2008

Thuis

We zijn weer thuis en we zijn weer back to normal. Maar het was echt leuk, onze holiday naar Holland. Toen we op Gatwick stonden te wachten op het vliegtuig naar Amsterdam moest ik wel even lachen. Vroeger was reizen heel gemakkelijk. Dan gooide ik wat kleren in mijn rugzak, viste mijn paspoort uit de la en vertrok. Nu had ik een reusachtige tas, een buggy, een draagzak, een luiertas, mijn handtas en een klein kinderkoffertje, en niet te vergeten een baby en een peuter. Maar we kwamen er, we kwamen Nederland door en we kwamen ook weer terug in Engeland. Met heel veel hulp van familie, vrienden en vreemden. Heel veel dank daarvoor. En het was fijn om weer even in Amsterdam en Eindhoven te zijn en om te horen hoe Jasper steeds meer Nederlandse woorden in zijn Engelse zinnen ging weven. Toen we weer thuis waren in Seaford vroeg Adam aan Jasper: and how is your Dutch? En toen zei Jasper heel trots: Paarden. I say paarden.

Geen opmerkingen: