donderdag, januari 18, 2007

Uitslapen

Al de hele week slapen we uit, Jasper en ik. Adam is er niet maar ik heb energie voor tien van al dat slapen. Van al dat ziek zijn, de vakantie en de nieuwe tandjes sliep Jas wekenlang heel slecht. 's Nachts kwam hij vaak in het grote bed en hield ons dan de hele nacht wakker met zijn gedraai en gewoel. Maar toen ineens sliep hij weer door. En dat nu al vier nachten achter elkaar. En lang! Om 7 uur 's avonds naar bed en om 9 uur 's ochtends weer wakker. Dat is pas bijslapen! Vanochtend schrok ik wakker om half 10. Jasper moest naar de creche en ik had al achter de computer moeten zitten. Maar in het kamertje naast me was het nog stil. Pas toen ik bij zijn bedje stond, deed hij zijn oogjes voorzichtig open. Big smile! Dat krijg je van al dat slapen, daar word je vrolijk wakker van.

Geen opmerkingen: