donderdag, mei 18, 2006

Nursery

Gisteren zijn we met zn drietjes naar de creche gaan kijken. Jasper mocht meteen meespelen zodat wij rustig rond konden kijken. Ik was er een beetje stil van maar ik vond het ook wel leuk. Mooi gebouw, grote speelkamers, tuin erbij, niet te veel kindjes, veel begeleiders, iedereen lief en aardig. Hij gaat voor twee halve dagen, zodat ik rustig kan werken en ook omdat het me wel goed lijkt voor hem. Om samen te leren spelen, en om af en toe even niet bij mama te zijn. Jasper vond het wel leuk, heel veel ruimte om te kruipen, nieuw speelgoed en zelfs een groot ballenbak. Totdat hij me weer zag staan in de deuropening, toen trok hij ineens een huilgezichtje en kwam razendsnel naar me toe gekropen. Volgende week gaan we samen officieel een uurtje 'wennen'.

Geen opmerkingen: