woensdag, mei 24, 2006

Mooi

Iedere dag gebeuren er kleine dingen die zo mooi zijn dat ik ze het liefst in zou lijsten. Jasper die danst en meeneuriet met de muziek. Wat een wonder! Zijn hele lijfje beweegt en wiebelt op Nina Simone's 'ain't got no...'. Te mooi. Een paar dagen geleden was Madonna op de radio en Jas zat heen en weer te wippen in het autostoeltje. Hij zat naast me voorin en voor het rode stoplicht pakte ik zijn handje vast terwijl ik meezong: come on Vogue. Jasper moest hikken van het lachen. Om nooit te vergeten. En al die kusjes die hij geeft, hij wordt iedere dag knuffeliger. 's Avonds slaat hij na zijn melk zijn armpjes om mijn nek en dan legt hij zijn hoofdje op mijn schouder maar altijd komt hij nog een keer omhoog en dan krijg ik nog een kusje, met speentje, en dan pas valt hij in slaap. Ongelooflijk. Kijk nou, wil ik dan roepen, dat hij dat al kan! Het is maar goed dat we geen videocamera hebben want ik zou het allemaal vastleggen en iedere avond alles nog een keer afspelen. Kijk nou wat hij doet!!

Geen opmerkingen: