donderdag, mei 11, 2006

HUIS

Gisteren stond er een man voor de deur met een hele grote platte doos. Of ik even wilde tekenen? De man wist niet wie de doos gestuurd had. Komt uit het buitenland, zei hij alleen. Uit Nederland, zo bleek. Op de grote doos stond alleen maar in hele grote letters: HUIS. En daaronder stond klein www.kidsonroof.com. Geen afzender. In de doos zaten twee hele grote ingewikkelde stukken wit karton. Ik snapte er niet zo veel van en het duurde even voordat ik ze uit de doos had. Wie had de mysterieuze doos gestuurd? En wat was het precies? Ja, een HUIS. Uiteindelijk ben ik op de website gaan kijken. En wat blijkt: HUIS is een speelhuis. Van twee kartonnen platen (even puzzelen) en om zelf te beschilderen en beplakken. Het heeft raampjes en deurtjes en luikjes. Het is een prachtig HUIS. Ik wilde het meteen gaan behangen met het jaren zestig behang dat ik op de uitmarkt heb gekocht. Maar ik neem aan dat HUIS voor Jasper is. En voor wie het gestuurd heeft: wat een mooi kado! Dankjewel!!

Geen opmerkingen: