vrijdag, maart 03, 2006

Kleertjes

De eerste maanden van zijn leven had Jasper meer kleertjes dan hij ooit aan zou kunnen. Ik had hem vier keer per dag om kunnen kleden en dan nog had ik nooit iets hoeven wassen. We hadden zakken vol tweedehands luierpakjes gekregen van vrienden, en een hele garderobe kado gekregen van kraambezoek. Af en toe klaagde ik dat ik ook een keer zelf iets voor hem wilde kopen, al was het maar een paar sokjes. Maar babykleertjes blijven nooit voor lang, en de la raakte ineens wat leeg. Totdat er gisteren en eergisteren ineens weer bevriende mama's voor de deur stonden. Met grote plastictassen vol kleertjes. Zo goed als nieuw. Dus voorlopig kunnen we weer vooruit, met heel veel nieuwe t'shirts, pyjama's, speelpakken en tuinbroeken. Dat ik zelf iets voor hem wil kopen, heb ik inmiddels helemaal opgegeven. Op sokken na dan... daar heb ik laatst een hele lading van aangeschaft.

Geen opmerkingen: