zondag, februari 26, 2006

Ziek

Nee niet Jasper. Maar zijn mama. Ik heb gordelroos, al twee weken. Van alle kanten hoor ik: hoe kom je daar nou aan??? Maar de dokter vond het niet zo raar. Hij zei: och je hebt een baby van 9 maanden, je bent gewoon een beetje 'run down'. En dat ben ik natuurlijk ook, na 9 maanden slecht slapen. De eerste dagen toen ik echt veel pijn had, heb ik eindeloos geslapen en ik vond het heerlijk. Al maanden zeg ik tegen Adam: wanneer kan ik nou eens bijslapen? De eerste dag sliep ik 16 uur en viel nog steeds om van de slaap. Adam had het ineens druk, met mij, het huishouden en vooral met Jasper. Jas snapte het allemaal niet zo goed. Mama was wel thuis maar ze lag steeds of in bed of op de bank onder een dekbed, dan kwam hij weer aangekropen om even te spelen en te knuffelen. En ik moest ook nog uitkijken dat hij geen waterpokken op zou lopen want gordelroos komt van hetzelfde virus. Maar dat is geloof ik goed gegaan. En ik voel me ook weer wat beter.

Geen opmerkingen: