donderdag, februari 02, 2006

Break

Iedere woensdag heb ik mumy break. Daar zie ik echt naar uit. Even een paar uurtjes voor mezelf. Rond een uur of vier rijd ik naar Brighton, heel hard de muziek aan in de auto. Koffie drinken bij de grote boekhandel met een stapel boeken die ik allemaal niet ga kopen, afspreken met een vriendinnetje, een hapje eten in the Sanctuary en dan van 8 tot half 10 Kundalini yoga met de meiden van de zwangerschapsyoga. Heerlijk. Toch vind ik het soms moeilijk om ook echt weg te gaan. En toen ik gisteravond in the Sanctuary zat, miste ik mijn jongens. Adam moest lachen toen ik hem belde: Ja, Jasper vond zijn spaghetti bolognese lekker. Ja, hij ligt lekker te slapen. Na de yoga voelde ik me herboren. En het werd nog beter toen ik vanochtend wakker werd. Ik had van 11 uur 's avonds tot half 8 's ochtends geslapen: ik ben een nieuw mens!

Geen opmerkingen: