maandag, januari 16, 2006

Samen

Adam is twee weken weg voor zijn werk. De eerste week was Marieke hier, Jaspers super peettante, en dat was heel gezellig. Maar deze week zijn we samen. Ik vond dat ik dat ook maar eens moest proberen, want Adam is tenslotte wel vaker weg en altijd een huis vol bezoek vind ik ook geen oplossing. Ik zag er heel erg tegenop, vooral omdat Jas vorige week vaak wakker werd 's nachts. Maar de eerste avond lag hij op tijd in bed en werd hij pas 's ochtends om half 8 wakker. Ik was zelf om 8 uur naar bed gegaan en voelde me heel uitgerust. Met kerst hebben we een rugdrager gekregen en dat is dé uitvinding van de eeuw. Ik maak zijn eten klaar terwijl hij op mijn rug zit, kook alvast wat voor mezelf en ruim het huis een beetje op, terwijl Jasper zich vermaakt met mijn haar (aauw!). Maar toen Jas vanmorgen om half 6 klaar wakker was, was ik wat minder blij. Niet zeuren en gewoon opstaan! Pap gegeten en melk gedronken en toen allebei om 7 uur weer naar bed om nog twee uurtjes te slapen. We komen de week wel door.

Geen opmerkingen: