dinsdag, januari 03, 2006

2006

Ik was er even verdrietig van: het einde van 2005. Het geboortejaar van Jasper. Ik wilde dat het niet voorbij zou gaan, dat het altijd 2005 zou blijven. Maar nu het nieuwe jaar begonnen is, is ook eindelijk de drukte voorbij. Kerst, Adam's verjaardag, oud en nieuw. Jaspers eerste kerst hebben we in Frankrijk gevierd met de familie Northcote-Green. Heel veel eten, wijn, kado's en heel veel aandacht voor Jasper die het allemaal prachtig vond, en ook 's nachts weer aandacht wilde. Gezellige week maar ook vermoeiend! Thuis moest ik me eerst door bergen was heen werken en daarna appeltaart en flapjacks bakken voor Adam's verjaardag. Zondagavond vielen mijn ogen letterlijk dicht toen ik Jas in bad deed. Maar mijn lieve kindje slaapt inmiddels weer door, en ik kom ook een beetje bij. Wat een mooi jaar was 2005, maar het mag nu wel wat rustiger worden. Gelukkig 2006 allemaal!

Geen opmerkingen: