maandag, oktober 17, 2005

Op

De melk is op. Nou ja, bijna op. Er is in ieder geval niet meer genoeg voor mijn kleine Jasper. Half september begon ik met een eerste fles 's avonds, naast de borstvoeding. Twee weken terug begon ik met een tweede aan het einde van de ochtend. Toen kreeg hij ook twee keer per dag een hapje rijstepap. Maar het was nog niet genoeg. 's Nachts huilde Jas om de drie uur en dan had hij echt honger. Toen wilde hij op een middag mijn melk niet drinken. Grote tranen (en kleintjes bij mij) tot Adam snel een fles klaar had. Die hebben we er toen ook maar ingehouden. Na de derde fles ging hij ineens doorslapen. Van 7 tot 7. Voor een week. Ik had ineens nog maar één voeding 's ochtends over en kreeg iedere dag minder melk... en dus kreeg Jas weer honger. Toen heb ik de knoop maar doorgehakt en ben ook begonnen met een ochtendfles. En inmiddels ook nog een voor de late avond, want die honger blijft. Ik had het wat langzamer af willen bouwen, nog voor een paar weken mijn kleine kindje dat heel tevreden mijn melk drinkt. Maar kleine babietjes worden grote baby's. En nu is de melk op.

Geen opmerkingen: