woensdag, oktober 26, 2005

Geluk

Ik heb ineens veel minder om over te schrijven. Ons leven is weer wat gewoner geworden. De waanzin van de eerste maanden (bevalling, klein klein babietje, slapeloze nachten, tepelkloven, groeispurtjes, alles anders en nieuw) heeft plaats gemaakt voor een nieuw dagelijks geluk. Jasper slaapt tegenwoordig 's nachts (op een enkele nacht na, dan hoor ik hem ineens kletsen om drie uur 's nachts en als ik dan ga kijken, ligt hij druk met zijn teddybeer te worstelen), drinkt grote flessen met melk, poept luiers vol zonder krampjes, en kan eindeloos spelen met powermouse en aanhang. Hij lacht en kraait en kletst en huilt af en toe nog grote tranen. Het is wel groot geluk, dit dagelijkse geluk. Mijn lieve grote man en mijn lieve kleine man. BabyUK blijft nog wel bestaan, maar het dagelijkse dagboek zal misschien meer wekelijks worden...

Geen opmerkingen: