donderdag, april 14, 2005

Charlie

Gisteravond na yoga kwam Lucy (een van de vrouwen uit het yoga klasje) haar kindje aan ons laten zien. Baby Charlie, nu net een week oud. We hebben afgesproken dat iedereen probeert om na de bevalling langs te komen na de les om te vertellen hoe het gegaan is, en natuurlijk om de baby te laten zien. Lucy zag er een week na het baargeweld geweldig uit en Charlie was een prachtig mooi mannetje die tevreden lag te slapen in de armen van zijn moeder. De bevalling had 36 uur geduurd maar Lucy vertelde er met veel plezier over. Ja het was wel zwaar geweest maar ook een geweldige ervaring en ze was mega trots op haar topprestatie. En terwijl zij vertelde keken wij allemaal met open mond naar Charlie, en zeiden de hele tijd in koor 'Ooh' en 'Aaaaah', als hij gaapte of een armpje bewoog.
's Nachts droomde ik dat ik ging bevallen, de weeën waren begonnen en ik dacht de hele tijd: oh nee, geef me nog twee of drie weken! En die heb ik hopelijk ook nog.

Geen opmerkingen: