zondag, augustus 06, 2006

Moe

Moe? Uitgeput! Zowel Jasper als zijn moeder. Adam is sinds dinsdag weg voor zijn werk en Jasper heeft daarna geen goeie nacht meer gehad. Soms kan ik echt niet meer bedenken wat er aan de hand is. Mist hij zijn papa? Komt er weer een kies door? Wordt hij onrustig van bezoek in huis? Of heeft hij toch last van die mmr-inenting. Ondertussen blijf ik maar troostsen: stil maar kindje, stil maar, mama is bij jou. Gisteren kreeg hij ook een beetje koorts en heb ik de dokter gebeld (waarom is het altijd weekend als ik een dokter wil spreken, en duurt het eindeloos voordat ik er eentje aan de lijn heb?) die zei meteen: dat komt van de inenting. Het mazelen-deel van het vaccin begint pas na zeven dagen te werken waardoor kindjes huilerig en koortsig worden, juist ja. Kan een dag of drie duren en nu hoop ik maar dat het dinsdag weer beter gaat want dan gaan Jasper en ik samen op wereldreis. Eerst met het openbaar vervoer naar Gatwick en dan met het vliegtuig helemaal naar Geneve waar Adam ons op komt halen.

Geen opmerkingen: