donderdag, augustus 03, 2006

Box

De box is weg. Jasper en de box waren nooit echt een goeie combinatie. Toen hij nog niet kon kruipen was het nog wel even leuk, maar daarna begon hij na een paar minuten al aan de spijlen te rammelen. Hallo, kom me eens halen! Adam noemde de box Jasper's cage, dat hielp ook niet echt. Het was wel handig opruimen. 's Avonds gooide ik alle blokken in een doos en al het zachte speelgoed in de box en dan was het huis na vijf minuten weer netjes. Maar nu heb ik m echt weggehaald en HUIS neergezet. Dat is nog eens leuk verstoppertje spelen. Af en toe ben ik mijn kindje kwijt en dan zeg ik: Huh, waar is Jasper? Dan hoor ik een klein jongens lachje en steekt er ineens een hoofdje uit een raampje of een deurtje.

1 opmerking:

Saralien zei

Die box, dat is een sta-in-de-weg... bij ons staat hij nog, maar als we kindje lief er tien minuten per week inzetten is het veel. Soms wel handig bij het stofzuigen als je een glas kapot hebt laten vallen ofzo. Verder veel gegil en weinig plezier.