vrijdag, juni 30, 2006

Ziek

Na vijf nachten slecht slapen en 24 uur niks eten, geen hap, en geen melk, alleen kleine slokjes water, werd Jasper echt ziek. Gisteravond kwam alles er uit, van alle kanten. Drie keer hebben we alles verschoond, jaspers pyjamaatje, mijn kleren, slaapzakje enz. Toen heb ik m maar gewoon in zijn blootje met alleen een luiertje in bed genomen bij me, op een grote handdoek. Mijn sterke kindje was ineens helemaal floppy. Te moe om te slapen en te slap om te bewegen, en dus lagen we daar maar. Toen hij 's nachts met grote tranen wakker werd, hebben we toch maar melk voor hem gemaakt, maar ook die fles kwam er meteen weer uit. De wasmachine en de droger hadden inmiddels overuren gedraaid en dus was er weer een warm schoon slaapzakje en lakentje voor op bed. Nu is het bijna half 12 en Jas slaapt nog steeds. Ik heb het grote ronde kussen van de stoel op de grond gelegd, een soort bakje om in te slapen. En daar ligt hij nu al uren met aap en zijn drinkbeker met water. En steeds als hij wakker wordt, trekt hij zelf zijn speentje uit zijn mond om een beetje te drinken.

Geen opmerkingen: