dinsdag, juni 20, 2006

Peutertje

Vrienden van ons hebben zondag een kindje gekregen, een meisje. Vandaag zagen we foto's en ik was helemaal ontroerd: wat een klein frummeltje. Jasper is echt een peutertje. Hij is zo gegroeid in de afgelopen weken en iedere keer als ik hem optil dan denk ik: wat ben je zwaar!! Zijn blonde haartjes zijn zo lang dat er steeds kleine plukjes voor zijn ogen hangen. Ik moet het een beetje bijknippen maar ik vind het zo leuk dat witte baby-pluis. Als hij lacht, zie je al zijn kleine witte tandjes en als hij een paar stapjes zet, met houten beentjes, dan is hij echt een mini-mensje. Heel af en toe is hij nog een klein beetje baby, als hij heel moe is 's avonds en al slaapt als ik hem na de melk nog even in mijn armen houd. Dan ligt zijn warme hoofdje weer op mijn schouder en dan blijf ik zo lang mogelijk staan, tot hij echt te zwaar is en ik hem wel in zijn bedje moet leggen.

Geen opmerkingen: