dinsdag, juni 13, 2006

Samen

Jasper en ik zijn vandaag al een week met zn tweetjes. Adam is naar Frankrijk om competities te vliegen en komt zondag pas weer terug. En hoe vind ik het? Ik vind het wel okee. Ik mis Adam en vooral onze avonden samen. Jasper in bed, samen eten in de tuin, bijkletsen en trots zijn op ons kindje. Hij heeft het goed gedaan vandaag he?, zeggen we dan tegen elkaar, he is a good little lad. En Jasper doet het al de hele week goed. We gaan iedere dag samen op pad, naar de speeltuin, naar het strand met een emmertje om te spelen met de kiezels, samen boodschappen doen, samen naar vrienden in Lewes, samen naar Brighton voor een dagje. Af en toe is het chaos. Gisteren wilde ik de boodschappen uitpakken maar had niet door dat Jasper een basilicumplantje uit de tas had gehaald. Wat ruikt het toch lekker, dacht ik toen ik druk was in de keuken, echt zomer. Jasper zat in de gang te kraaien van plezier. Hij had het hele plantje uit elkaar getrokken, alle blaadjes er af, de aarde in zijn mond, in zijn neusje en zijn oortjes. En het is wel vermoeiend. Als Jasper gegeten heeft, en we samen in bad geweest zijn, als hij zijn pyjama aan heeft en zijn fles leeg. Als het eindelijk stil is in zijn kamertje... dan ben ik uitgeput. En ook heel trots. He is a good little lad!!

Geen opmerkingen: