zaterdag, december 16, 2006

Zeuren & knuffelen

Jasper is al de hele week een beetje zeurderig. Hij wil niet eten en niet alleen spelen. De hele tijd gaan zijn armpjes omhoog: vasthouden mama. Dus ik banjer maar een beetje door het huis met een plakkerig kindje op mijn heup. Steeds als ik hem weer neer wil zetten, klemt hij zich vast met zijn hele lijfje. Er komen wat kiezen en hoektandjes aan, ik zie ze al zitten maar ze willen maar niet door. Vandaar. Gisteren was ik er zelf een beetje moe van. Samen zitten leek me de beste oplossing. Speen gehaald en Aap en Tillie en toen met zn allen op de grote stoel. Daar kon Jasper wel een beetje om lachen. Hij klom snel weer naar beneden, zocht de rest van zijn knuffelbeesten bij elkaar en bracht ze een voor een naar me toe. Toen alle kussentjes van de bank en toen ik half bedolven lag, klom hij weer terug op de stoel, stopte zijn speen in zijn mond en legde zijn hoofdje op mijn schouders. Helemaal tevreden!

Geen opmerkingen: