donderdag, november 24, 2005

Avontuur

Mijn kleine Jasper heeft een avontuurlijk weekje achter de rug. Vorige week vrijdag werd hij door zijn mama op het parkeerterrein van IKEA overgedragen aan oma Engeland, met een tas vol kleertjes, twee slaapzakjes, luiers, melk, flessen, wipstoeltje, buggy en Tillybear (zijn nieuwe favoriete teddy). De Jasper Handleiding was al via de mail verstuurd. Jas ging voor het eerst logeren. Vond ik het leuk? Nee, ik vond er niks aan. Ik had wel een leuk weekend in Brighton met vriendinnen maar ik miste mijn kindje. Zondag ben ik naar Cambridge gereden en heb me niet aan de maximale snelheid gehouden. Het was mooi geweest. Gelukkig moest hij lachen toen hij zijn mama weer zag en toen was alles weer goed. Dinsdag zijn we samen naar Nederland gevlogen, en in de lucht hebben we samen even geslapen. Hij wordt al een echte wereldreiziger.

Geen opmerkingen: