woensdag, februari 23, 2005

Tunnel

Zwangerschapskwaal 1. Zwangerschap schijnt iets te doen met je concentratie en je geheugen. Ik denk dat het een soort 'tunnel-visie' idee is. Er moet nu aan de baby gedacht worden en de rest is onbelangrijk. En dus loop ik voortdurend naar de slaapkamer om iets te pakken om vervolgens niet meer te weten wat het is, of ga ik naar de winkel om daar driekwartier rond te dwalen langs de rekken om te bedenken wat het toch was dat ik dringend nodig had.
Werken duurt langer, zeker met mijn nieuwe uitzicht op zee, rekeningen blijven onbetaald op een stapeltje liggen en vanmiddag zette ik de wasmachine aan om een paar minuten later een volle wasmand te ontdekken. Vergeten de was IN de machine te doen.
Ik maak tegenwoordig overal lijstjes voor en heb 1 agenda en 2 kalenders, maar ook dat helpt niet echt. Vandaag moet ik o.a. de boot boeken, een formulier ophalen bij de vroedvrouw en (mijn eerste) parkeerbon betalen. Maar dat moet tot morgen wachten want ik moet me nu echt op mijn werk concentreren.

Geen opmerkingen: